fact sheet

midfield beleefde haar kick off in 2003 waar we vanaf de Stadhouderskade in Amsterdam zijn begonnen.
Dit jaar vieren we alweer ons eerste decennium in een nieuw onderkomen in Haarlem van waaruit we over het inspirerende Spaarne kijken. Haarlem is niet alleen het aanbod van restaurants en winkels trending maar misschien nog wel meer als het gaat om de variëteit aan creatieve bedrijven.

Sinds de oprichting is er een hoop gebeurd. We gingen weg bij FHV/BBDO omdat we vonden dat we kwaliteit konden bieden op datzelfde Champions League niveau maar  dan voor beschaafdere tarieven en met veel kortere en flexibelere lijnen. De ambitie om zo snel mogelijk groot te worden hebben we niet. Juist omdat we die flexibiliteit en korte lijnen willen behouden. Maar ook omdat we eigenlijk het nut daar nog altijd niet van zien. Onze ambitie is om met onze klanten samen als een team tot hoge prestaties te komen. Elke keer weer.

werkwijze

10 jaar geleden al voordat woord netwerkbureau bestond was onze propositie al dusdanig.
Wij werken met een vaste kern van communicatie professionals. Op basis van de briefing breiden we deze teams uit met de specialisten die voor die specifieke opdracht het meest geschikt zijn. Een copywriter voor een brochure is wat ons betreft een ander type copywriter dan voor online communicatie. En dus zijn onze opdrachtgevers ervan verzekerd dat de beste professionals aan hun opdracht werken. Daarnaast, afhankelijk van de opdrachtgever en de opdracht,  maken wij gebruik van Elite Sourcing. Een wereldwijd netwerk van jong creatief talent die vaak een frisse en vernieuwende kijk etaleren op merken en producten. We vertellen u er graag meer over.

diensten

U kunt bij ons terecht voor complete strategieën en alles wat daar uit voortvloeit.
Maar ook voor delen uit de complete communicatieketen. Bijvoorbeeld ook voor alleen creatie en/of productie zijn wij in te schakelen.  Wij voelen ons nergens te goed voor.

klanten

midfield is trots dat we mogen werken voor nationale -en Pan Europese merken als
Mattel Europa  (Barbie, Hotwheels, Fisher Price en little people.)
Canon Europa, Nissan, Easywalker, InBev ( Jupiler, Beck’s, Hertog Jan, Hoegaarden.), Photospecialist – Fotokonijnenberg, Bakker, Keizer Culinair, mamietalks, Mattel, Bohil Media en Kawasaki Europa N.V.

We kunnen inmiddels best zeggen dat met deze variëteit aan klanten er een schat aan kennis en ervaring is opgebouwd.

partners

Wij werken nauw samen met een aantal partners vanwege hun specifieke discipline die voor onze klanten nodig kunnen zijn om het gelehel communicatiepallet te kunnen verzorgen.  Lees meer in onze partner sectie.

 

midfield is verhuisd

hendrik-figeeweg-Haarlem

Op 1 juni zullen wij, zoals aangekondigd in onze laatste nieuwsbrief, naar de hoek verhuizen. Heb je de nieuwsbrief niet ontvangen dan kan je deze hier nog even bekijken.